Just nu!

Ligger i sängen. Dricker en näringsdryck och målar lite i min Förtrollade skogen målarbok. Köpte den i lördags och den är jätte rolig!
Har även den första boken som heter Secret garden som med är super rolig.
(Hemliga trädgården på svenska) 

Set tänkte jag fördriva tiden med en stund. Sedan ska jag sova. Är trött och så ska jag Upp tidigt imorgon, ny vecka!


Finns några få näringsdrycker jag gillar. Denna är god! 
Tipsar om den om de är fler som dricker näringsdrycker eller kanske känner någon som gör det. 
Den heter Resource addera plus med smak av ananas/apelsin. Den i enbart apelsin är med god. Dessa är i juice konsistens, ej mjölkig konsistens. Vilket finns med. 



God natt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0