Bildbomb från Åsby hem & trädgård

Var idag på Åsby hem & trädgård med mamma och bror. Tänkte visa en massa bilder som togs!

Vid ingången. Jag och bror, kastade i en varsin peng i deras damm. 

Jag tar min runt och kikar lite helt ovetandes om att jag fotas.

En växt. Visst ser det ut som hornen på en stor älg?
Växten heter även något med älghorn.


Vattendammet vid Åsbys fik.


Min fika. Toast, med grönsaker och vitlökssås. Jätte gott!


Rasmus vid fiket. Samma damm som bilden lite högre upp vid fiket.



Vi gick även in till Åsby kött och vilthandel. 

Massa gott fanns där!

Medan jag kikade bland alla delikatesser hör jag helt plötsligt från mamma: "Saara rör dig inte!"
Såg sedan att jag knycklade till mattan. Att möblera om är något som händer när exempel mattor är framme eller när något är trångt. Haha!


Jag köpte med mig lite rökt älgkött (ca 250g) riktigt gott!

Mina fynd från Åsby blev förutom köttet.
Ett smyckesträd.

Äkta polkagris från Gränna


Samt en söt liten blomma till mitt rum.


Haft en jätte mysig stund med mamma i Hallstahammar och på Åsby. Har inte varit dit på jätte länge så det var kul att ta sig dit. Faktum är att jag var bara ett barn när jag var dit förut. 
Ska defenitivt dit inom en snar framtid igen! 

Nu ska jag strax sova, ska upp tidigt imorgon. Redan klockan 06:00 ringer klockan. Ska till sjukhsuet tidigt imorgon och jag kommer vara så trött. 
God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0