Maximum!

Varit på cirkus Maximum med mamma och bror idag. 


Föreställningen började klockan 16:00 och höll på i ca 130-140minuter inklusive paus.
Utan att säga för mycket och avslöja, för vem vet. Kanske ska du gå på showen någonstans i Sverige?
Föreställningen var helt amazing! Lyckades verkligen blanda underhållning till alla åldrar. Allt från clowner, magi, olika sorters djur till nummer där man nästan håller andan. 






Tyckte även deras service på cirkusen var riktigt bra. Personalen höll utkik efter människor med hjälpmedel som stod i kön, vinkade in oss så vi fick komma in före alla andra. Mamma, jag och Rasmus satt säkert 30-40 minuter innan tältet började fyllas med resten. 
Jätte bra att dem har lagt upp en plan för oss som kanske inte kan ta trappor os.v..


Nu är jag hemma och trött. Visste först inte om jag skulle orka ta mig iväg på cirkus för jag hade fruktansvärt ont innan. Men jag är så glad att jag gjorde det, smärtan gav med sig när jag fick tänka på annat.
Nu har jag dock ont igen. Känner hur smärtan kryper sig på. Så ska ta mina klockan 20:00 mediciner och sedan bara ta det lugnt. Se på gladiatorerna och få massage av mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0