Måndag!

Idag är verkligen en så där dag där det känns som jag har gått på någon form av automat och som en zombie.
Har varit så otroligt trött och jag känner nu att det spelar ingen roll hur länge och hur bra jag sover om nätterna, är ändå aldrig utvilad.

Assistenten kom strax innan jag la ut min "god morgon bild" tidigare. Fixade lite brunch som bestod av makaroner med bacon och äggula i så det inte blir så torrt. 
På måndagar föredrar jag att käka något mer matigt då det dröjer ett tag sedan innan det blir mat igen.
Packade även iordning mina saker aom jag skulle ha med till sjukhuset och så gjorde jag mig iordning för att att åka. 
Vart lite stressigt i slutet för tiden rann verkligen iväg!
Kan ju visserligen ha varit att jag tog det lilla lugna också då jag är trött, jag hade kanske inte riktigt koll på läget och klockan. Hehe! 
Men jag hann göra mig klar till 12:20.

Väl framme på sjukhuset så kom pappa efter en stund.
Har inte träffat honom på jätte länge. Inte alls under april månad så det det var trevligt att prata lite. Han kom ensam för tjejen var hos sin syster om jag förstod det rätt. 
Fick även en del kattmat till min katt av honom, för hans katt tyckte inte om det. Så det var snällt!
 Får se om min katt gillar det då, men hon äter det mesta. 

Prover har tagits och idag låg värdet fint, så ingen blod och det är jätte skönt! 
Har ju blivit mycket blödningar och blodtransfusioner nu på senare tid, så det skulle vara skönt om båda kunde minska.
Men jag är glad att alternativet att få blod finns. Det är livsviktigt!! 
Så ni som inte ger blod och kan göra det, gör det! Ni gör livsviktiga gärningar.
Ska nog skriva ett inlägg om detta inom snar framtid då det är ett ämne som rör mig och är viktigt för mig.

Nu har jag fått in lite kvällsfika.

Så ska käka lite och så blir det att se lite på youtube och eventuellt webb-tv innan jag ska sova. 
Är fortsatt trött och har dessutom ont i stumpen. Lindorna sitter inte riktigt på plats så jag tror det har en bidragande orsak också. 
Men omläggning imorgon 07:30 och oj vad jag längtar, det är så skönt med nytt och torrt. Man känner sig fräsch då! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0