God natt!

Hemma från sjukhuset nu för denna gång. Var hemma runt 22:40 ungefär. Har käkat lite kvällsmacka och till det en kopp te med honung i. 
Nu ska jag blåsa lite i min pep pipa, ta mollipect och sedan försöka sova.
Hostar så förskräckligt fortfarande och har dessutom väldigt ont i bröstkorgen.

Var under kvällen på lungröntgen men det såg fint ut vilket kändes skumt då det känns allt annat än "fint" i bröstkorgen.
Funderar på om jag känner av i musklerna som finns i brösthöjden, efter elkonverteringen (stötar av plattor för att "knuffa" på hjärtat, då jag åkte på hjärtflimmer) som gjordes då i Hjärtkateteriseringen. 
För tydligen användes dem ändå. Och det var efter det som jag började känna av. Men det konstiga är att smärtan har blivit värre. 
Men ska väl vara lugn att det inte är nå allvarligt iallafall. Men det är klart det tär på mig för det gör verkligen ont. 

Nog om det. Ska avsluta nu. Titta förresten vad jag fick av min syster Pilla. Det låg så fint i min bokhylla när jag kom hem. Tack snälla du! 

 
Detta låg i + godis. Jätte fina! 
Men, Vad bilden blev randig? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0