4:e September - Mitt senaste pyssel!

Jag tänkte visa mitt senaste pyssel, den gjordes igår faktsikt.. Jag har nämligen länge tänkt att jag måste skaffa ett hållbart bokmärke till mina böcker då jag läser. Men jag har hela tiden varit inne i det stadiet att jag ska köpa ett bokmärke i exempel en bokaffär eller så. 
Men sedan igår eftermiddag/ikväll under tiden då jag var själv hemma, (min assistent jobbar delad tur på onsdagar) kikade jag i min fiskelåda där jag har alla snören, kedjor, pärlor, berlocker och så till min smyckestillverkning. 
Såg sedan till min glädje att jag faktiskt har delar så jag kan göra ett alldeles eget bokmärke. 
Plockade ihop det jag ville ha som kedjor, bokstavspärlor i rosa, en uggle pärla och ett hjärtpärla i glas. Samt lite tillbehör så jag kunde "koppla" ihop allt. 
 
Så här blev mitt resultat: 
 
Jag blev jätte nöjd över mitt lilla pyssel. Och nu känns den bok jag läser lite pimpad.  Man ser dessutom vem boken tillhör (så länge bokmärket är i förstås) 
 
Vad tycker ni? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0