9:e Oktober - Vaken..

Ligger vaken i min säng och kan inte somna. Och ärligt talat vet jag nog inte riktigt varför?
Känner mig trött, men jag får bara ingen ro till att sova. Känner mig dessutom oftare kissnödig nu, fast jag har en kateter i buken.
Det brukar vara ett tecken på urinvägsinfektion. Det skulle inte vara
Så konstigt heller, då jag har haft feber till och från. Men jag orkar verkligen inte med det just nu!

Ettårig meningslöst inlägg, men jag kände bara för att lämna lite rader. Har hällt upp ett glas tranbärsjuice och ska nu lägga mig till rätta och läsa lite.


Förhoppningsvis kommer väl (John) blund till mig snart med? 
Och så ska man försöka att inte känna någon press och stress över klockan och att inte kan somna. För då blir det ännu svårare. Men det är ju inte så lätt att inte stressa upp sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0