31:a Oktober - Lite rader!

Är kvar pp sjukhuset fortfarande. Åker hem vid 20:00. 
Skulle egentligen bli kvar till imorgon för får blod idag och då får jag desferal i dropp som tar nästan 24h.. Dem tog hb på uppvaket mitt blodvärde var lite lägre idag, än igår.
Så andra påsen droppar på nu. Den genomskinliga är bara vanlig koksalt som droppade i väntan på andra påsen med blod, för att slangen inte ska täppas igen.
 
 
 
Jag sa till sjuksköterskan att jag ska till min systers grav idag. Finns det någon möjlighet att hoppa över desferalet denna gång?
Det godkände läkarna och jag blev så glad. 
Nu har jag precis fått i pasta från La pizza. Personalen beställer alltid utemat (eller ja oftast) på fredagar. Så idag beställde jag med. Så gott! Medan jag äter blir det att se gårdagens avsnitt av Big Brother!
 





Kommentarer
Postat av: bitte

Idag är absolut sista chansen att tävla om en iPad Air.
Tävlingen avslutas vid 12 inatt så pass på om du vill vara med.

http://bittek.blogg.se/2014/september/tavling-vinn-en-ipad-air.html#comment

2014-10-31 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0