30:e Oktober - Jag svarar!

 
 
Jo det var det jag förstod som du skrev nu i kommentaren. För jag tror verkligen inte det var en passagerare. Dem såg ut att känna varandra ganska så väl och pratade på sitt eget språk med varandra. Det var ingen svensk som körde. Men det har såklart ingen betydelse! Fel känns det ju att det sitter en vän bredvid hur som helst. 
Då hade jag min assistent med och även hon reagerade. 
 
Det känns ju även jobbigt då dem pratar på sitt språk, för egentligen vet man ju inte alls vad dem säger. man funderar ju: Tänk om dem pratar om passagerarna? 
 
Ska se om jag hittar någon bra kontakt nummer eller mail till någon chef som jobbar på Samtrafik, så dem får kolla upp läget. Det känns som telefonisterna inte kan göra så mycket ändå. 
Det är inte första gången jag misstänker en vän med i bilen heller. Det har hänt en gång tidigare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0