23:e Oktober - Just nu!

Ligger i sängen i mitt rum på sjukhuset och har datorn på magen. Läser bloggarna jag följer. Det bara slog min nyligen att jag inte har läst bloggar på flera dagar. 
Det har varit mycket youtube och webbTV för mig dem senaste dagarna då jag har setat vid datorn. 
 
Idag är en dag då jag har fått må ganska så okej faktiskt. Har knappt haft ont idag vilket är så otroligt skönt. 
Det har bara vätskat. Ju mindre det strular med stumpen så som värk, vätskande, blödning, osv. Desto gladare och mer harmonisk blir jag i mig själv. Med tanke på att jag inte har haft så jätte struligt idag, så blir mitt humör mycket bättre, och jag blir mindre ledsen och nedstämd. 
Idag var även en dag jag slapp blod. Mitt blodvärde låg på 85 idag. Det är precis på gränsen till en påse men läkarna tyckte väl inte att det behövdes tydligen. 
Nu ska jag avrunda och snart käka lite, nu innan klockan 00:00 då jag börjar fasta inför omläggningen imorgon. Sköterskan håller på att fixa kvällsmackan. 
Medan jag käkar så blir det nog att se lite youtube så länge. Sedan ska jag nog läsa någon blogg till innan jag ska sova för natten. 
Som sagt, omläggning imorgon. Jag har inte fått någon tid. Avdelningen skulle ringa operation imorgon och höra. Dem var nå möte där och så här dem storstädning på vissa delar av operation. Så jag får se när jag får komma upp. Hoppas iallafall på hyfsat tidigt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0