6:e November - "Speciellt" besök

Nu för en liten liten stund sedan kom det en nyckelpiga och landade på mitt skulderblad. Den satt där i ca 3-4 minuter tills jag fick upp den i handen och armen där den promenerade minst lika länge till 
 
 
 
 
Det var rätt häftigt! Dels så är det häftigt att den kommer nu, en bit in på November. Men det blir väl så eftersom vårat klimat är lite konstigt emellanåt? Sedan gjorde den inte som dem flesta nyckelpigor brukar göra - dvs landa och sedan lyfta ganska så snabbt igen. 
Den var hos mig bra länge. Lite mer än 10 minuter! 
 
Var ju tvungen att kolla om nyckelpigan har någon symbolisk betydelse och så här står det om den. 
Nyckelpiga:
 
Står för: Tidigare liv, andlig upplysning
Lite övrigt: Någon tänker på dig med kärlek.Min gåva till dig är att känna dig älskad "På kärlekens vingar kommer jag till dig för att överlämna ett bud om kärlek. Du är innerligt älskad för den du är".Nyckelpigor agerar ofta budbärare för någon annan, men kan också komma med en hälsning från dig självtill dig själv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0