28:e November - Kvar

Åkte aldrig hem idag. På eftermiddagen började jag känna mig onaturligt trött, fick ont i huvudet, och blev skakig och lite fumlig i kroppen.
Tänkte först att eftersom jag har varit sövd så kan man ju känna sig trött och skum efter narkosen.
Men sedan så tänkte jag: "Men jag mår ju i princip nästan alltid bra efter omläggning"? 
"Jag känner aldrig av narkosen nästan"

Så jag bad om att få kolla tempen och det visade sig, feber. Inte så mycket men läkaren ville ha kvar mig så man får ha koll. Åtminstone till imorgon.

Nu har mamma varit förbi med käk från Max och chips. 
Så jag ligger i sängen och ser på idol medan jag äter.


Tack mammi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0