25:e November - Några rader om dem senaste dagarna + just nu!

Usch vilket problem jag hade med mitt internet igår sent på kvällen och natten. Det funkade i ca 2-5 minuter, sedan la det av. Efter dryga 20-25 minuter så fick jag igång det igen och det fungerade i ungefär 2-5 minuter igen. Och så höll de på. 
Jag har mobilt bredband via Comviq. Men det strular allt oftare för dem, vilket är jätte tråkigt. Jag tycker annars att det har fungerat bra och är bra priser. 
Nåja, nu ser det ut att fungera igen. Och jag hoppas det ska göra det ett tag nu. Det var inte alls länge sedan jag hade problem med samma sak. Faktum är att det bara var någon vecka sedan. Gick då in på Comviqs Facebooksida och såg att både då och nu att många hade problem med samma sak och var arga.. 
Comviq är dessutom så fruktansvärt dåliga på att ge ut information när saker och ting strular hos dem. 
 
Nog pratat om Comviq, Hehe!  Jag mår iallafall mycket bättre än i söndags. Fick komma till avdelningen runt 01:00 natten till måndagen. Mitt hjärta hade klappade på fortare då igen så jag var tvungen att få den där obehagliga medicinen för att lugna hjärtat igen. Dock var jag tvungen att få den i fyra omgångar då hjärtat inte ville sluta klappa så fort. Vi trodde det skulle gå efter tredje gången för det vart lugnare i några sekunder men sedan slog det om och slog fortare igen. 
Jag var riktigt trött igår sedan, låg och sov ungefär halva dagen, sedan har jag bara tagit det lugnt genom att kolla på webbTV och youtube.. 
Idag har jag sovit på förmiddagen, nu känner jag mig pigg och väntar på omläggning. Det ska bli så skönt för allting (omläggningsmaterialen) har liksom hasat ut på stumpen, vilket bildar som en strut och är extremt jobbigt.  Det kladdar även en hel del för tillfället.. 
Tyvärr har jag ju inte fått någon tid till operation för omläggning. Men det borde bli snart, då klockan är såpass mycket. Jag hoppas det är snart iallafall! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0