20:e November - Trött!

Usch så trött jag är. Det kom verkligen från ingenstans!  Men samtidigt så är det kanske inte konstigt till varför jag känner mig lite "off" i kroppen och knoppen. 
Att vara småkrasslig tar på kroppen, förmodligen mer än vad man egentligen tror. Då behöver man sakta ner lite och ta det lungt. Men jag känner tyvärr att det inte är så lätt heller. Mina nätter blir t.ex lidande nu när jag hostar så extremt. 
Förkylnings symtomen får mer än gärna försvinna från mig nu. Det räcker med att jag har min sjukdom att kämpa med om dagarna. Hehe! 
Nåja, Nog om lite klagomål.. Jag är på sjukhuset just nu som vanligt så här en torsdagkväll. Jag har nu under kvällen fått inhalera lite igen, precis som jag gjorde i början på veckan. Även om det bara hjälper ett litet tag så känns det otroligt skönt att få inhalera.  Jag har även fått blod påkopplat för mitt värde var en aning lågt. Det blir en påse idag, som snart dessutom är klar. 
Annars så gör jag inte så mycket. Fortsätter ta mig genom förra säsongens Big brother på youtube. Tycker det är så himla roligt att se!  Och det blir nog att se youtube och webbTV resten av kvällen. Sedan kanske jag ska prova att lägga mig i tid här på sjukhuset för en gångs skull? - Ja vi får se. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0