18:e November - Just nu!

Är i taxin på väg hem från sjukhuset.


"Checkt lyse i taxin! Hehe!"

Hade omläggning på eftermiddagen, ganska sent vilket var jobbigt. Blir stressigt efteråt på avdelningen när jag kommer till operation för omläggning sent, det innebär ju att man kommer tillbaka sent. 
(speciellt också om jag har ont efter på uppvaket.. Det gör ju att jag måste ligga där och få smärtstillning)

På avdelningen har jag lite jag måste göra också innan jag ska hem. Som vägas, inhalera os.v.
Det gör att jag ibland måste hoppa över att äta något på avdelningen för tid finns inte trots att jag egentligen måste få något i mig efter att ha fastat hela dagen. 
Nu hann jag trycka i mig en smörgås och några klunkar te.. Får fortsätta äta hemma sedan, innan jag ska sova. 

Ikväll fick jag även reda på röntgensvaret. Ingen lunginflammation syntes till. Så skönt!
Då har jag förmodligen bara något virus i mig. Mitt infektions värde har sjunkt också vilket är possetivt. 
Men det går ju inte fort att bli frisk från detta, fast det går i rätt riktning och det är väl huvudsaken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0