12:e November

Gick jätte bra att träffa läkaren idag på sjukhuset. Vi pratade rent allmänt om hjärtat och så fick jag ställa lite frågor om Uppsala som jag har tid till nästa vecka. 
Tyckte han svarade ganska så bra på frågorna och jag känner mig inte lika rädd för besöket. Dock är jag rädd att det ska kännas obehagligt eller göra ont. Dem ska ju ändå in med tunna slangar i kärlet upp till hjärtat..
Usch! 

Besöket tog ca 20-25 minuter. Vilket gick väldigt fort. Vi hade nästan 1h och 20min innan taxin skulle komma och hämta oss till stan. 
Så jag sa att jag och assistenten kunde promenera ner till stan, och avbokade taxin.
Vi käkade sen lunch på Vivaldi som bestod av bakad potatis med tonfiskröra. Var jätte gott!


Sedan han vi gå i lite butiker innan vi åkte hem. Men jag hittade inget speciellt idag. 
Assistenten slutade klockan 19:00. Efter det så har jag bara lekt lite med bror. Nu ligger jag och kollar på Bonde söker fru. Mår inte helt okej, börjat hosta jätte mycket som smög på redan igår. Tycker bara det blir värre.. Är det min tur att bli sjuk nu? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0