01:a November - Bildbomb från kyrkogården

Mamma, jag och min lillebror åkte till kyrkogården nu sent på kvällen. Vi mötte även min morbror Matti som kom dit. 
Tänkte lägga upp en massa bilder där ifrån som togs med våra mobiler.

När vi började promenera mot kyrkan stannade vi till och jag sa att jag ska prova fotografera. Jag hann plocka upp mobilen och sedan slänga en blick på skärmen när min mobil tog ett kort själv. Kamera ljudet lät inte heller fast jag hade mobilen på. Denna bild blev det:

Sedan tog jag lite på kyrkogården och kyrkan. Det var så fint med alla ljus. Det är precis som himlens stjärnor ligger på marken. 
Så fint! 



Vi promenerade först till mammas farmors grav och tände ljus. Sedan gick vi vidare till min mosters grav och tände ljus.


Efter min mosters grav gick vi till min syster Jennys grav och tände ljus, samt gjorde fint. Det glädjer mig att det fanns tända ljus på hennes plats.
Man blir nyfiken på vilka/vilken det var som varit där.




Dessa tog min morbror Matti med min mobil.




Bilderna nedanför är tagna av Matti med hans mobil.





Över kyrkogården! Bilden är inte rättvis med verkligheten.


Någon som vad det är för streck i bilden?

Tända ljus i minneslunden.







Kommentarer
Postat av: pilla

men va coola bilder från kyrkogården, ni hade nog något besök där som fångades på bild:) häftigt. kramar

2014-11-02 @ 22:51:32
URL: http://zpernillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0