14:e Maj - Tack!

Vill visa upp lite fint jag har fått igår och även tacka så mycket, vet att personerna läser min blogg. Men jag nämner inga namn då jag inte vet om det är okej för dem.
På sjukhuset igår fick jag denna fina väska från Victoria's Secret av en jätte snäll undersköterska. 
Hon skulle göra sig av med den och visste om att jag gillar Victoria's Secret produkter och sakerna. Så då fick jag den! Blev super glad! 


När jag kom hem låg det ett paket från min gudmor och gudfar som kommit på posten. Öppnade och fick detta:
Nyckelring som det står Sara på och en liten bok i fickformat med roliga historier och frågor.


Har faktist legat inatt och läst i den innan jag skulle sova. Boken är verkligen liten och söt, nyckelringen är jätte fin! 
Tack snälla till er alla! 💕

Kommentarer
Postat av: Leila

Roligt att du tyckte om den lilla boken!

2014-05-15 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0