9: Mars - På sjukhuset..

Är på sjukhuset redan nu istället för att åka in imorgon. Kom in idag strax efter 22:00. Valde det för jag mår inte helt okej.
Det är verkligen jätte blött och geggigt i stumpen, har även ont och feber. Känns som jag håller på att få nå infektion igen...
Sedan har jag blivit så less på att det är så blött. Det har blivit mer nu när jag ligger lite plusi vikt. Hoppas jag snart går ner så kanske det minskar med vätskandet. Hoppas annars att dem kommer på nå bra, eller ja,bättre omläggnings sätt.. Det håller inte som det är nu.
Jag hoppas även att jag kan få omläggning måndag eftermiddag istället för tisdag eftermiddag. Det känns som att det skulle bli ungefär lika långt emellan måndag eftermiddag till fredag morgon. (för då blir det ju typ tisdag, onsdag och torsdag)
Och från fredag morgon till måndag eftermiddag. (För då blir det ju lite fredag, lördag, söndag och lite av måndagen) Om ni förstår hur jag tänker? 
Ska försöka göra allt jag kan för att det ska bli så! Håll tummarna för mig! 
 
Nu ska jag kolla klart lite snabbt på nätet, sedan läsa lite i min nya bok och efter det sova. Önskar er en: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0