4:e Mars - Hämtat biljetter!

Måste bara visa vad jag har hämtat ut idag. Nämligen biljetter till Joe Laberos show INFERNO!


Visserligen ganska långt kvar. (Sista april) men det ska bli så himla kul. Älskar trolleritrick och illusioner, men har aldrig gått på en riktig trollerishow. Och Joe är ju riktigt duktig.
Det ska bli jätte kul, verkligen. Blir jag, mamma och lillasyster <3

Efter att jag hade hämtat ut biljetterna så var jag kvar nere på stan en stund. Carro kom ner och vi käkade på Jensens bøf house. Var första gången och jag ville prova det. Riktigt riktigt gott var det! Jensens får verkligen "fem stjärnor av fem".
Det är dessutom bra service, mysig restaurang samt lagom mängd mat till ett pris som var lagom. Jag gillade det!
Blir defenitivt fler gånger. Ska bara tjata med mig någon först. Hehe!
Gick runt och kollade i lite butiker också men hittade inget speciellt. Köpte bara ett Nintendo DS spel på GAMES. Begagnat så det är billiga priser där. Gillar att man kan byta in och sälja spel där!

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Är hemma nu och ska väl strax sova. Är rätt trött. 
God natt med er! 

Kommentarer
Postat av: Pilla

va bra att du köpte :) det var såååå spännande! puss och kram

2014-03-05 @ 12:13:18
URL: http://zpernillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0