30:e Mars - På akuten..

Som rubriken lyder så är jag på akuten. Har varit här sedan strax efter 23:00.. Var tvungen att åka in för hade hög feber, hostan är jobbig och så väser/knastrar det när jag andas. Förmodligen är det något skit som jag har dragit på mig. Misstänker att min bror är "boven" med dessa dagisbaciller. Hehe!
Har tagit olika prover, röntgat lungorna och läkare har lyssnat på hjärta och lungor.
Nu väntar jag på olika svar på allt och så får jag väl se vad som blir av.
Börjar bli segt nu och jag är trött. Vill bara sova men det går ju inte här. Tok för mycket liv i rörelse! 
 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du blir bättre snart! :)

2014-03-31 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0