2:a Mars - Tankar så här mitt i natten...

Ligger i sängen i mitt rum. Mitt rum är det enda rum som är tänt och jag är den enda som är vaken.
Jag vill inget hellre än att sova, som alla andra i detta hus. Är t.om trött.
Men jag kan inte. Jag kan inte sova och jag får ingen ro. Ligger och funderar. Det är heller inte bra i stumpen. 
Och den är största boven till varför jag inte kan sova just nu.
Jag har ju berättat att jag ligger ca 2kg plus i vikt. Vilket inte alls är bra för förmodligen håller jag på att samla på mig vätska.
Kom inte på vart den "eventuella", vätskan är någonstans i kroppen men misstänker nu att vätskan har troligen har hamnat i stumpen.
Stumpen är verkligen jätte tung. Det är svårt att röra på sig för stumpen känns rent ut sagt som en stor betong klump..
Sedan vätskar det en del också. För den extra vätska som troligen är i stumpen måste ju ut någonstans och då blir det genom mina sår. Så jobbigt och jag blir så ledsen över att det bara vätskar och vätskar.. 


Det är så fruktansvärt jobbig. Ligger här med ångest och svårt att slappna av. Missförstå mig inte, men jag känner mig inte rädd. Har mer ångest, är ledsen och  så. 
Sedan känner jag att somnar jag, så är det ingen som har koll på stumpen. Det är det som gör att jag faktiskt inte kan sova. Håller bara tummarna att jag för sova til lunch imorgon. Då är dem andra vakna (mamma) och kan vara "mina" ögon och ha koll..
Förlåt om inlägget är snurrigt. Men är så trött.. Vill bara sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0