2:a Mars - Köpt av syster!

Hade min stora syster, hennes barn och hennes kille på besök igår. Käkade pizza och kollade på Melodifestivalen. Var jätte trevligt! 
Hon hade även med sig sitt Nintendo DS hon inte ville ha längre så det köpte jag av henne. Har velat ha en. Del tycker jag det är roligt med olika spel konsoler. Sedan vill jag ha något att plocka med i väskan då jag åker till sjukhuset. Ett Nintendo DS är perfekt. Tar knappt plats heller.
Hade nämligen julklappspengar som jag köpte DS:en för. 
Detta köpte jag, ett i rosa. Syns det att även min syster har gillat/gillar Hello Kitty en gång i tiden? Hihi!


Ska bli så kul att kunna köpa spel till denna. Har sett en del roliga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0