1:a Mars - Nu frågar, jag svarar




Hej!
Det behöver inte vara just vätska som jag går upp i. Men oftast så är de det. För jag har jätte svårt att gå upp i vikt för min kropp gör av med stor del av den "energi" jag stoppar i mig. Om du förstår?
Går jag upp i vikt så är det som sagt oftast av vätska. Men det som gör min lite förvirrad just nu av min viktuppgång är att jag inte känner mig "svullen" någonstans som jag oftast annars brukar göra då jag samlar på mig vätska. Så just nu är jag lite osäker vad min viktuppgång beror på..
Man brukar även kunna "känna" på kroppen om det är vätskesamling någonstans genom att trycka in ett finger på kroppen där man misstänker att man håller på att samla på sig vätska, och snabbt släppa det. Då brukar det bli som ett avtryck, en kort stund där fingret har varit. Men så är det inte nu någonstans vad jag har märkt av.
Jag får helt enkelt fortsätta hålla koll och vara uppmärksam på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0