14:e Mars - God natt!

Ska läsa en stund och sedan sova. Så önskar er en god natt.
Jag är verkligen jätte trött. Sov jätte lite natten till idag, sedan klockan kvart över åtta på morgonen hade jag tid till operation för omläggning. 
Tror omläggningen gick bra. Och jag stannade inte så länge på uppvaket efter, vilket var skönt för det resulterade med att jag var rätt snabbt ner på avdelningen igen. 
Strax efter att jag hade kommit ner till avdelningen så skulle jag vägas. Hörde av mig till min kompis carro för ville träffa henne och hon ville träffa mig. Berättade som det var att jag skulle vägas och väger jag jätte mycket så går det inte att ses för då skulle jag behöva få dos vätskedrivande intravenöst.
Men tack och lov fick jag åka iväg! Vikten är inte helt okej men dem har sagt att det inte gör något. Dessutom börjar vi tro att jag kommer ha lite extra vätska i kroppen i framtiden. Att det inte går att bli av med allt.
Så vikten kommer att ligga på lite plus hädanefter.

Nog om vikten. Var ner till stan, ville käka nämligen någonstans. Vi gick även in på panduro då Carro ville dit. Jag hittade dock inget. Panduros utbud har blivit så tråkigt. Samma saker hela tiden. Jätte tråkigt!
Efter panduro letade vi ställe att äta på. Tänkte först prova nå nytt ställe som heter Nancy's men hittade inget på deras meny som jag var sugen på. Så då gick vi till Spicy hot. Har aldrig ätit där eller ens varit i lokalen.
Visst har jag ätit mat därifrån men det har varit någonannanstans. Att någon har hämtat mat och tagit med sig.

Jag åt iallafall Oxfiléspett med jordnötssås och ris.

Ser kanske inte så där super gott ut. Men det var det! 
Fick även en bild på min fina tjej. <3

Efter middagen gick vi för att käka en glass på McDonalds. Jag var så sugen på en sån där med colasås. Det var ju så extremt länge sedan jag åt en sådan glass. Nu var jag så sugen nämligen! 
Klockan 19:15 åkte jag från stan. Annars har jag inte gjort något mer. Bara kollat på Lets dance. Benjamin Ingrosso Whalgren är ju en hejare på dansa. Så duktig är han! Hejar verkligen på honom. 
Brukar ni se Lets dance? Vilken hejar ni på?

Nu ska jag avrunda. Läsa en stund och efter det sova. God natt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0