7:e Juni - Gladiatorerna!

Idag har jag varit till Hallstahammar hos min goda vän Johanna. Åkte dit tillsammans med assistenten min. 

Johanna har ju flyttat, men nu var det visserligen ett tag sedan hon gjorde det. Typ flyttat till eget boende från sina föräldrar.
Men jag har ännu inte sett hur hon bor och dessutom var det länge sedan vi sågs hon och jag så därför tänkte jag att jag försöker ta mig dit. Det var took för länge sedan som Johanna och jag sågs - vi måste bli bättre på de och ses lite oftare!


Var jätte mysigt att komma dit och hon har en jätte mysig etta som hon bor i. Skulle faktiskt kunna tänka mig att ha något liknande själv när jag flyttar till eget. Behöver ju inte vara så stort om man ändå bor själv
(och har assistent då och då)

Så det var trevligt att komma dit. Vid drog till asiatiska restaurangen Rice and noodles som finns där och käkade. 
Dock åt vi inte upp allt för man får ju så himla mycket mat när man äter asiatiskt. Har ni tänkt på det? Haha!
Vi bad om tre stycken doggybags - en vardera.
Sedan gick vi till Coop och handlade lite. Köpte bla lite gott med mig.

Sedan gick vi tillbaka till Johanna där vi spelade Skipbo till jag skulle åka. Var ca en timme kvar vi hade på oss för taxin kom 18:00.
Åkte sedan hem. Och hemma har jag väl inte gjort så mycket. Jag har stretchat mitt "friska" ben och fått kropps massage av assistenten. Det är något vi gör regelbundet.

Nu har ju klockan stigit över 20:00 och det innebär ju att Göadiatorerna har börjat, vilket jag kollar på nu och äter chips och dricka.


Det är ju FINAL!! 
Heja Besnik och Marika!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor granne med en av Gladiatorerna.

2014-06-08 @ 09:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0