5:e Juni - Grattis älskade syster!

 
Idag skulle min syster fylla 25 år. Idag ja, men hon finns inte vid liv, och kan inte fira henne. Även om det har gått strax över 4 år sedan hon lämnde jordlivet så saknar jag henne än idag. Kan ofta fundera på hur det skulle vara om hon var vid liv. Kan ofta bli ledsen över att det blev så här och allt som har hänt dem senaste åren som hon har missat. Jag tror hon skulle ha älskat det som har hänt och att vi b.la har fått en lillebror 
 
Jag vill bara få se dig igen, få prata med dig, få skämta med dig, höra dig fnitter och skratt..
Idag Jenny, har jag dig i tankarna mer än någonsin!
 
 Jenny, vi saknar dig så enormt! Du fattas oss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0