27:e Juni

Måste bara skriva lite. Vet inte om den personen läser min blogg. Men jag skriver ändå, för det är egentligen inte för hennes skull jag skriver - utan mitt.

Idag har ytterligare en personal slutat på avdelningen där jag ofta vårdas. Jag tycker det verkligen är jätte tråkigt.
Den människan tyckte jag om väldigt mycket faktiskt. 
Men jag hade ärligt lite svårt för henne i början, men sedan släppte det och jag gillade henne mer och mer som sjuksköterska <3
Missförstå mig inte, alla är bra som jobbar. Men givetvis får jag som dem flesta andra på olika platser - Favoriter och människor man kommer extra bra överens med osv.
Det finns dessutom en hel del kvar som jag gillar extra mycket av personalen. Jag får hoppas på att dem inte tänker sluta av olika anledningar. Tyvärr har det varit så, att många av mina absoluta favoriter har slutat till och från på senaste tiden..

Jag hoppas att hon en dag kommer tillbaka. Hon var en fantastisk sjuksköterska och jag kommer att sakna henne på avdelningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0