24:e Juni - Varning!

Vad trött jag är på såna här mail, där dem försöker få en att tro att saker och ting uppdateras, eller krånglar. Och så finns det alltid en länk där det står liknande med: "Fyll i dina uppgifter här" 
Det var nämligen inte länge sedan jag fick ett likadant där det påstås komma från Swedbank. Några få månader sedan. Vad kommer här näst? - Jag blir trött på det här..
 
Det är ju inte seriöst för fem öre, tror dem att jag går på det där? Vill gå ut med denna varning till fler. Alla kanske inte förstår att det är bluff. Helst av allt, klicka inte ens på länken! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Umm....det finns en anledning till varför den finns i skräpkorgen från allra första början......

2014-06-25 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0