23:e Juni - Vaken redan...

Fy fan! Jag är vaken redan. Jag har så fruktansvärt ont.
Min natt har varit kass verkligen. Har kanske sovit sammanlagt 2,5 timmar inatt. Är så trött, men får ingen sömn för att jag har så ont. 

Tyvärr hjälper ingen smärtlindring heller, för det är en linda runt min höft som orsakar det hela. 
Det är bara att härda ut fram till omläggningen.
Har fått göra det förut med och det går ju. Men det är så tröttsamt och frustrerande att ha ont och ingen smärtlindring hjälper. Kommer inte att få någon vidare sömn fram till omläggningen heller. Det vet jag, då lindan aldrig blir bättre. Snarare kan det bli sämre. Den har liksom dragit ihop sig runt midjan på mig och all tryck hamnar på min friska höft för att jag är så smal. Aj aj aj!

Får jag inte den sömn jag behöver så blir jag dessutom känsligare både fysiskt och psykiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0