20:e Juni - Trevlig Midsommar!

Jag ville bara slänga in en liten hälsning. Och önska er trevlig midsommar. Själv så ligger jag på sjukhuset och väntar på att få åka upp till operation på omläggning.

Dem brukar bara ha akuta när det är "speciella" dagar, så gissar på att jag får åka upp hyfsat tidigt idag.
Om de inte får in något akut, såklart!

Hoppas ni får ha en trevlig dag och får käka god mat. Och bara ha det trevligt med era nära och kära. 
Jag hoppas dessutom att ni får något tur med vädret. För er som ska vara ute och kanske fira midsommar.

Ta hand om varandra!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Glad midsommar! :)

2014-06-20 @ 16:57:32
URL: http://eemelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0