8:e Juli - Några rader just nu.

God kväll!
Kom hem från sjukhuset för strax över en timme sedan.
Käkat lite hamburgare och har precis kollat på Ghost Whisperer som gick på 7an ganska nyss.
Ska nu göra mig iordning för natten och sedan försöka sova.
Är ganska trött just nu så hoppas jag kan sova. Dock är det ju så himla varmt just nu. Jätte klibbigt, och det är så störande och jobbigt. Helst av allt vill jag ju ha svalt när jag ska sova.
Men trots två fläktar är det sjukt varmt. Jag har en i taket och en på sängbordet.. Usch usch!

Bortsett från de då?
Jodå, det är rätt okej. Haft omläggning idag och det brukar vara rätt bra efter. Oftast iallafall. Det är så här man önskar man kunde få känna varje dag.
Omläggningen har dessutom gått bra. Har knappt blödit alls fick jag reda på. I fredags blödde det mer än normalt. Det verkar växla väldigt i blödningen? 
Nåja. Som mamma sa: Huvudsaken du mår hyfsat okej Saara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0