6:e Juli - Vill berätta för er..



1) Tävlingsbidragen kommer jag troligen att publicera samma dag i tävlingsinlägget som jag la ut 2:a Juli här på bloggen. Väldigt få just nu med att tävla kan jag berätta!

2) Vissa kommentarer publicerar jag inte för jag upplever att det känns som vissa kommentarer är mer riktade mot mig och inte så att alla läsare även kan se.

Ville bara berätta detta så ni inte funderar på varför vissa kommentarer inte kanske syns. 
Som sagt: Vissa (väldigt fina) kommentarer känns som att det enbart är till mig även fast ni inte nämner något om det. 
Skriver ni kommentar någon gång och absolut inte vill att jag ska publicera det så kan ni ju lämna någon rad.

Var det jag ville berätta! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0