19:e Juli - Cirkus idag {Bildbomb}

Idag var jag på cirkus med min assistent och min vän Johanna. 
Johanna kom dit först och så mötte vi henne på plats.
Vi var framme strax efter 15:00, mötte Johanna och gick sedan till kassan för att hämta ut hennes biljett. Jag hade redan min till mig och assistenten.

Att Johanna följde med vart lite i sista minuten men det var super trevligt tycker jag.


Sedan efter det så gick vi upp till Bombardierarenan, men den var stängd.


Vi gick in i "förtältet" som ät öppen ca 1 timme extra. Köpte korv att käka, popcorn och läsk. Dem andra köpte ungefär liknande.
Sedan kollade vi in hadikapptoaletterna för att se om det fans utrymme för oss med hjälpmedel.
Fanns en ramp upp till herrarnas sida på ena toalettvagnen. Det var den vi fick ta, men vad hade vi för val liksom?

Klockan 16:00 började showen.


In kom kinesiska lejon. Häftiga! (Johanna tog fotot på dem)


Kan tillägga att jag inte tog kort på alla nummer. Vart mer i andra halvan av showen efter pausen som jag tog kort som jag tänkte visa.

Jag och Johanna!


Lite olika cirkus nummer som var:

Olika akrobatik










Han blir jagad av hästen! 



Konster med jojoliknande grej



En kvinna med sina papegojor. Helt underbara!




Akrobatik med levande ljus:




"Dödshjulet" som var mest spännande. Killar som sprang runt i hjulen och utanför hjulen med dem även snurrade. De hoppade även hopprep och hade ögonbindel.
Helt galna!!




Var även massa nummer som jag inte tog kort på. Typ första delen med mer hästar, hundar och annat skoj.
Hade riktigt trevligt och går lätt nästa år. Såg även han. Bronett såg jag i slutet och tackade för showen. Berättade även att jag gick förra året!

Bild på assistenten och Johanna som kollade på hästarna utomhus då dem gick i hagen. 



Nu är jag hemma och har feber.. Så jobbigt, men annars fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0