9:e Januari - Lite vinster!

Tänkte visa en rolig grej  Har nämligen vunnit tre olika vinster vid tre olika tillfällen. Det tycker jag är ascoolt! Kanske skulle dra och köpa mig en trisslott och se om jag har tur även där? 
Typ vinna 1miljon!  Hehehe! Nej skämtåsido. Men som sagt, har vunnit tre olika vinster. Ville lägga upp dem här och visa. 
 
Denna tävling var en utlottning på en grupp på Facebook. Fick: 
- Nagellack
- Shower cream
- Mascara
- Duo lipgloss
- Nagelstickers
- Ring (men den hann jag ge till mamma innan jag tog kortet, ringen var för stor) 
 
Ett armband från bloggen: Dirty Blonde
Det är jätte fint. Dock lite stort men det tror jag att man kan försöka fixa till. Håller ju på mycket med smycken 
 
 
Sedan vann jag en mjuk nalle från Babyland. Man skulle rita sin drömnalle och jag hade tråkigt en kväll på sjukhuset så jag kände: Ja, jag kan ju prova. Varför inte? 
Så jag började att rita och färglägga, så det slutade med vinst. 
 
 
Nu vart det bild lite på sidan på nallen men ni ser ju hur stor den än. Den är jätte gosig och bor nu på sjukhuset här i sängen med mig. 
Vilken tur jag har haft va? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0