7:e januari - Tankar..

Är lite ledsen. Vet egentligen inte vad jag ska skriva och varför just här men vill ändå bara skriva av mig. Det hjälper mig otroligt mycket att få ventilera ut tankar.
Men nu till saken. Jag är inte så jätte nöjd över omläggningen. Trots att jag påminner dem om vissa saker på omläggningen så tar dem det jag säger, inte till sig. 
Det kan vara så att det blir bra 1-2 omläggningar men sedan blir det mindre bra igen. Vad är det som är så svårt att få till sig? Jag förstår inte det. Sedan tycker jag det är riktigt jobbigt att framföra mina önskningar om omläggning då en av kirurgerna tyckte det bara var klagomål jag framförde. Sedan sa han att ingen kirurg snart kommer att vilja lägga om eftersom jag bara klagar..
Det var ett tag sedan han sa det men jag minns det så tydligt och det har etsat sig fast i huvudet på mig. 
Jag tycker inte alls att jag klagar. Men däremot har jag ju önskningar eftersom jag vill att det ska bli så bra som möjligt då jag ska omläggningen till nästa gång. Men efter hans ord så har jag lite svårare att säga till. Det händer faktiskt att jag inte säger någonting och bara härdar ut och låter dem tro att det är bra. Jag vet att det egentligen är fel av mig..
Har även testat att "vända" på det och ge dem beröm då jag tycker att omläggningarna har blivit bra för att dem eventuellt ska tänka att: "Saara tyckte det var bra! Så kan jag lägga om" Men inte ens det funkar.. Nu vet jag inte längre.. Ska jag fortsätta med önskemålen? Eller klaga så som han hårt säger?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tråkigt att dom inte lyssnar på det du säger! Det viktigaste är ju att det blir bra för dig :) stå på dig Saara <3

2014-01-07 @ 23:58:38
Postat av: fia

Jag tycker att du är stark som säger hur du vill ha det! Fortsätt "tjata", dom kan ju inte säga att dom inte vill göra omläggningarna! Du har rätt att få det som du vill!

2014-01-08 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0