2:a Januari - Mitt senaste Pyssel!

Tänkte visa mitt senaste pyssel som jag har pysslar "ihop". Det jag använde var ett trähjärta som är ca 10cm hög utan snöre. 
Målade den sedan vit och använde decoupage på den sedan samt skrev dit mitt namn och lite annat smått på. Bilden på Hello Kitty och blomman, är faktiskt från en toarulle som jag lackade dit.
 
Framsida:

Baksida: 
 
Jag blev mest nöjd med framsidan men det duger ändå. Och vart ska jag ha den kanske ni undrar? Jo jag tänkte att den ska få hänga på min droppställning som är så tråkig. Jag har ändå en och samma ställning jämt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Väldigt fint, som alltid :))
Har lyft frågan till dig förut så får se vad du säger nu då jag ger upp!
Tycker du antingen skall sälja något alster som då ej är personligen gjort gör dig eller varför inte sänka till barnavdelningen på sjukhuset. Där kan det inte bli för mycket dekorationer!
Kram kämpa på

2014-01-05 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0