25:e Januari - Shopping med Carro igår (fredag)

Var till Erikslund idag med Carro och shoppade lite. Kände att jag behövde göra något roligt och tänkte att jag då kan passa på att ta mig dit innan jag åker hem.
Frågade Carro om hon skulle göra något men hon hade inget planerat så då passade vi på.
Kom dit ut till 16:00 och vi gick där ute till runt 19:00 tiden.. 
Gick in i alla möjliga butiker från Gina Tricot, City Gross till TGR och Akademibokhandeln. 
Trodde faktiskt det skulle bli stressigt att gå där för alltid när jag är där så får jag stressa tycker jag. Haha!
Men nu gick tiden så långsamt trots att vi gick in i massa olika butiker. Vi hann t.om att äta middag där.
Köpte sallad på Chantal's. Dem är jätte goda där på Erikslund och man får så mycket. Dessutom gillar jag att man får plocka sin egen mix av sallad.
Det får man inte göra på stan, vilket jag tycker är konstigt för det är ju ändå "samma" fik ju?
Jaja.. Detta vart mitt köp. Hittade inte så mycket.
- Victoria's Secret, Body mist "Such a flirt"
- Canvasduk 
- Bok "Dyngkåt och hur helig som helst"
- Batterier
- Nagellack och läppstift från Nordic Cap Of Sweden
- Varma koppen (tog ej bild på det) 

Köpte även ett armband för att stödja SOS barnbyar.
Det ska typ stå för att alla barn ska ha rätt att få växa upp tillsammans med vuxna i en trygg miljö.
Den lilla pärlan ska stå för ett barn och dem stora ska stå för en förälder.


Testade även att köpa varm choklad från Espresso house för första gången. Den var riktigt riktigt god. Dock var väl inte priset lika roligt. Kostade 34kr för ungefär 1,5 dl varm choklad. Det var den lilla jag tog. Undrar hur mycket den större kostar? Hehe!
Men visserligen fick man grädde, marshmallows och chokladsås på. Som sagt, riktigt god var den. Vill verkligen tipsa om den! 

Avslutar med en bild på mig som jag tog när Carro var på toa.


Hade en riktigt trevlig stund med min fina vän! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0