12:e - Liten uppdatering...

Tänkte bara skriva en kort uppdatering om hur läget är just nu. Åkte in i inatt för jag fick rätt hög feber som inte ville ge med sig. Vi ringde då och rådgjorde med avdelningen och dem tyckte jag skulle komma in. 
Men när jag var framme så hade tempen sjunkit en del och det var ju skönt. Men det var fortfarande lite förhöjd temp. 
På grund av att temperaturen i kroppen sjunkit så gjordes det inte så mycket än att man kollade blodtryck, puls och syresättningen.
Först om det fortfarande var runt dem temp jag hade hemma så tänkte man ta blododling också.
Satt en stund vid datorn och sedan släckte jag. 
 
Idag vaknade jag vid 08-09 någongång av att sköterskan kom med mediciner och tog temp. Den låg på 38 då exakt. Käkade lite smörgåsrån och drack te till frukost. Sedan somnade jag om och sov till typ lunch av att läkaren kom in. 
Han sa att jag skulle vara kvar till tisdag då det är omläggning. Får jag runt 38,5 i temp så sätter dem troligen in antibiotika direkt. 
Sen efter det så har jag bara setat vid datorn. Finns inte så mycket att göra här. Sedan orkar jag inte göra så mycket heller. Är så trött, och har så ont i huvudet.. Har ingen feber just nu, tack och lov! 
Nu ska jag dricka mitt te jag fick. Ville bara lämna en kort uppdatering om hur det är just nu. 
Hoppas ni mår bra! 

Kommentarer
Postat av: pilla

<3 hoppas du känner dig bättre snart. kram

2014-01-12 @ 21:59:45
URL: http://zpernillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0