2:a Februari - Ni frågar, jag svarar!


Fråga:

Tack för din fråga. Jag skulle väl inte säga att man kan dö av själva missbildningen i sig. Men däremot kan det bli svåra komplikationer om man blir svårt sjuk på annat vis. 
Som tex i England har jag hört att det har dött en ung kille som fick lunginflammation. Har hört att hans kropp inte orkade..
Men ur min situation har det blivit lite "kritiskt" då mitt hjärta och min kropp börjar svikta och jag samlar på mig vätska. Då har läkarna sagt att dem inte riktigt vet hur det ska gå. Om kroppen och hjärtat ska orka med allt. 
Som sagt. Det kan bli komplikationer och jobbigt för kroppen när man blir sjuk på annat vis. 
Men själva missbildningen tror jag inte man kan dö utav. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0