25:e Februari

Har haft min omläggning igår. Fick komma upp till operation strax efter 14:00 och lägga om vilket var skönt. Tror dem sa att omläggningen hade gått bra. Vilket känns skönt, men det är jätte jobbigt när det ska börja blöda så plötsligt.. Men lite lugnande känns det eftersom jag vet att dem större kärlen är stängda, så det blir inte jätte blödningar. Men det är extremt jobbigt ändå. 
 
Nog om det. Är fortfarnde kvar på sjukhuset. Dem ville ha kvar mig till imorgon åtminståne eftersom jag ligger plus i vikt. Har fått extra vätskedrivande idag, direkt i blodet två gånger. En gång precis innan jag åkte upp till omläggningen och en gång då jag kom ner. 
Imorgon ska man kolla vikt igen. Håll tummarna att jag väger lite mindre. 
 
För er som inte hänger med. Missförstå mig inte. Jag går gärna upp i vikt och får lite mer hull i kroppen. Men INTE av vätska. 

Nu ska jag kolla på Talang Sverige som har börjat idag. Tråkigt dock att det går på tv3.. Finns ju inte på sjukhuset. Men tur det finns tv3play
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0