16:e Februari - Just nu.

Ligger i sängen med ansiktsmask på just nu. Tycker sånt har blivit skönt att ha på ansiktet. Unna sig själv lite ungefär! :)
Nästa gång jag går på stan så ska ja nog kolla efter fler.


Man blir ju riktigt tjusig i mask. Just nu har jag någon choklad/lermask. Känns jätte kall och skönt i ansiktet och jag känner nu att den håller på att torka in ordentligt lite här och där.
Medan jag har masken på så lyssnar jag på "Mig äger ingen" på ljudbok.
Den var faktiskt inte så där jätte bra som jag trodde den skulle vara. Tänkte även se filmen sedan någongång. Får se om den är bättre?
Nej nu ska jag avrunda och torka av detta. Sedan ska jag lyssna på ljudboken en stund till innan jag ska sova. Imorgon är det en ny vecka och en ny dag. Upp tidigt - Hur det nu ska gå? 
Ja, men god natt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0