11:e Februari - Stolt!

Jag måste bara skriva någon rad här och berömma mig själv. Har varit till Apoteket, stan på shopping (dock ensam för ingen kunde följa med) sedan till MAX senare på eftermiddagen med Carro. 
Det blev sammanlagt ca 9 timmar. Det innebär att jag har setat upp i rullstol i 9 timmar i sträck.
Det är ta mig tusan rekord - För att vara jag. Och ja, jag är stolt över mig själv!



Har för övrigt haft en trevlig dag. Hittat lite kläder och annat kul på stan, sedan var det trevligt att käka på MAX med Carro.
Nu är jag hemma och ligger i sängen. Kollar på ett avsnitt av Geordie Shore. Visserligen gammalt avsnitt men jaja. Efter det ska jag läsa lite och sedan sova. 
Önskar er en god natt!

Kommentarer
Postat av: Leila

Du har all anledning att vara nöjd och stolt efter dom 9 timmarna! Kram!

2014-02-12 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0