11 - Februari


Äsch då! Kan inte sova längre. Tar lite varm choklad och smörgåsrån till frukost. Vet att det egentligen är för lite men är ingen hungrig och känner att det är bättre än inget. 
Om ett tag ska jag till Apoteket och hämta ut min apodos. Första gången jag gör det själv faktiskt. 
Vuxenpoäng - Check!

Hehe! Nej då, men det ska nog gå bra. Sedan senare så blir det nog en sväng till stan. Dock lite tråkigt att jag måste gå själv isåfall. 
Det blir tyvärr så, då dem flesta av mina vänner jobbar eller studerar på dagarna. Tror jag bara har en som inte gör något men hon var upptagen med annat. 
Jaja.. Det går ju själv också. Har ju gjort det förut. 
Trevlig dag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0