10 Februari - På sjukhuset...

Tänkte bara göra en liten uppdatering. Är redan på sjukhuset just nu. Åkte in igår (söndag) istället för att åka in imorgon. Jag mår inte helt okej. Har det fortfarande riktigt jobbigt med stumpen. Sedan känns det som jag håller på att åka på en infektion någonstans i kroppen. Gissar på att det är stumpen, bakterier i blodet eller kraftig urinvägsinfektion på G.. Känner mig jätte konstig i kroppen. Har dem febersymtom jag brukar ha. 
Alltså känna törst, ont och "tung" i huvudet, lätt kokande känsla i kroppen osv.. Men - Jag har ingen feber. 
Tempen är bara förhöjd, vilket i och för sig är bra att det inte är högre. 
Men det är jätte jobbigt för mig att gå runt och känna sig konstig. Dem gör ju inget åt det just nu så länge jag inte har feber och så. 
Men jag ska ta prover imorgon på morgonen eller förmiddagen. Jag får väl se lite sedan hur det visar sig. 
 
 
Västerås sjukhus. Bilden tillhör Daniel Lillman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0