9:e December - På väg hem

I skrivande stund är jag på väg hem från sjukhuset. Har precis satt mig i taxin. 
Kom upp till operation väldigt sent idag att det bara blir stressigt på avdelningen sedan..
Var även en del missar på resultatet på omläggningen så det fick jag hjälp av en undersköterska att rätta till så gott det går.
Åkte 15:00 till operation och på förmiddagen fick jag två påsar blod, så sammanlagt 4st påsar om man räknar med gårdagens också. Rätt mycket!
Jag var på avdelningen ca 20:00.. Fick åka från uppvaket fast jag hade ont. Tänkte "jag hinner aldrig till taxin kommer annars!"
Har lite färdkost som består av skorpor samt en PET flaska med nyponsoppa i. Ska sedan äta mer hemma innan jag ska sova.


Önskar er en god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0