8:e December - Trött

Huwa, vad jag är trött och dåsig.. Tror jag även håller på att få feber igen. (har inte nämnt det tidigare i bloggen men febern har pendlat hela helgen) Tog tempen i eftermiddags på sjukhuset och då låg den på 37,9 grader.
Det känns verkligen som jag har en infektion i kroppen. Är mer påverkad nu också med lite olika symtom.

Har även dåligt blodvärde. Det låg bara på 67 idag så jag ska få två påsar blod till att börja med. Sedan ska dem ta ett nytt blodprov och kolla värdet. Är det fortfarande rätt lågt så kan det eventuellt bli en tredje påse att ge till mig.
Att mitt blodvärde är så lågt kan också vara ett tecken på infektion, då blodkropparna i princip "käkas" upp i samband med infektioner, Vad jag vet och har förstått så gick omläggningen rätt så bra fredags utan någon större blödning. Och jag tror heller inte att det har blödigt så mycket hemma under helgen. Då skulle vi ju ha märkt det hemma kan jag tycka?

Resten av kvällen blir det bara att ta det lungt framför datorn. Se på film och youtube. Som sagt, orkar inte så mycket mer.


Första blodpåsen klar! 



Fick in en mysig julstjärna till mitt rum här på sjukhuset. Ser så mysigt ut




Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad du kämpar. Tycker du är fantastisk. Ha en bra dag :-)

2014-12-09 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0