3:e December - God natt!

Ligger just nu i sängen och dricker en kopp te. Har bara min lilla mini adventsljusstake tänd, så det blir lite myspys belysning så jag kanske kan varva ner något.


Måste försöka sova snart för jag ska upp tidigt imorgon. Redan vid 09:00 kommer assistenten för jag måste åka tidigare till sjukhuset.
Ska på julbord imorgon kväll som assistansbolaget bjuder sina brukare och assistenter på, samt dem som jobbar på bolaget och "styr" det.
Var även förra året och det var jätte trevligt att träffa alla och maten var super god!

Som sagt, det ska jag på imorgon kväll vid 17:30 då det startar. Så därför måste jag tidigare till sjukhuset så jag kan ta prover och duscha innan julbordet.
Så åker jag från sjukhuset dit och sedan tillbaka till sjukhuset för sedan omläggning på fredag. Det kommer bli super! 
Önskar er en god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0