Trött och ont..

En natt utan någon riktig sömn. En natt där jag har vaknat runt 6-7 gånger av olika anledningar. Största anledningen är att der är läckage i mitt instickshål på magen där jag har min kateter i. Jag misstänker nämligen at jag håller på a få urinvägsinfektion och då brukar det strula så. 
Fick byta dynor till och från just på de området så det hålls hyfsat torrt. Så såg min natt ut. 
Det var en riktig pina att föröka vakna till när min assisent kom runt 09:20 för dagen. Jag är egentligen en sådan människa som behöver 10 timmars sömn. egentligen kanske t.om 11-12. Hehe! 
 
Piggnade till mig lite sedan, men nu på eftermiddagen så har tröttheten slagit över igen, jag har fått en påse blo påkopplat också för mitt blodvärde är lågt idag. Det låg bara på 76 så jag ska få en till påse efter det sedan. 
Har dessutom ont just nu, så tänker bara ta det lungt resten av kvällen. Kanske se youtube eller någon film på nätet. jag får se.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0