Julafton och julklappar!

Dagen började runt klockan 11:00 av att mamma väckte mig. 
Egentligen jobbar min andra assistent på onsdagar men vi har bytt idag eftersom det är julafton. Hon tar mammas söndag istället. 
 
Hoppade över frukost och drog sedan vid lunch igång med julmaten på en gång som serverades hemma.
 

Mellan klockan 13:00 - 14:00 kom min morbror och mormor, samt Jörgens föräldrar till oss. Tänkte fira lite jul ihop. 
 
(selfies i väntan på Kalle anka)
 

Strax innan 15:00 och Kalle, dukade vi upp lite julmust till oss sin inte dricker kaffe, samt kaffe och lite pepparkakor och bullar. Och satte och för att kolla tillsammans i vardagsrummet.
 
 
Riktigt kul att dem visade klipp från Frozen (Frost) men är då någon som vet vilken film den andra nya klippet kommer ifrån? 
 
Våran julgran. Vi kör med äkta!
 

Efter Kalle så blev det lite prat och småtittande på Kan du vissla Johanna, innan vi bestämde för att öppna våra julklappar. 
Fick en söt bild på min bror och mormor som leker ihop i soffan. Söta dem är!
 


Dem bara öste klapparna i knöt på mig att det nästan blev lite svårt för mig att hålla i dem och öppna.
Fick super mycket fint som visas nedan:
 
• Maybelie New York Babylips box, av Pilla med familj.
 
• Mys "tofflor", mamma och Jörgen.


• Lakan, avdelningen
 
• Hello Kitty "gift set", Personstöd 
 
• Doftljus och ordspel, mamma och Jörgen
• Armband, bror 

 
Ett till bild på armbandet, så himla sött!


• Massa pengar och en trisslott vardera, både från Jörgens föräldrar och mamma och Jörgen


• Kryss tidning, mamma och Jörgen
• Pollagris från Gränna, Jörgen 


• Cd "så mycket bättre", mamma och Jörgen.
• Skipbo, Johanna
 
• Örhängeshållare och Victorias secrets body mist, Sanna


• Muggar x4, Personstöd
• Glas x4, mamma och Jörgen


• Godis, mormor och morbror
• Showergel, mamma och Jörgen 
• Pärlplatta, mamma och Jörgen 


• Ögonskuggspalett från Smashbox, pappa och Annabelle 

Det var mina julklappar. Är jätte glad över dem. Tyvärr blev showergel lite fel. Skulle ha varit en Body lotion. Jag får tyvärr inte använda showergel då jag duschar för jag måste använda bakteriedödande tvål på kroppen. Lite synd då den luktade gudomligt! 
Så jag ska försöka hitta den i lotion.
Även pärlplattan blev lite fel, för den som jag fick är till den allra största plaströr pärlorna, och det är inte såna jag har och pysslar med. Hehe!
Men det är nog sådant som händer, bortsett från det så är jag super nöjd. 
 
Klockan 20:00 kikade jag på Victorias secret fashion show. Tycker det är så himla bra och underkläderna är så fina!
Hoppade även i samma veva upp i sängen för var så trött i kroppen. 
Kan bli det då jag har setat uppe ett tag. 
Så det var skönt att lägga sig. 
 
Mamma kom med chokladasken:
 



"Smile Saara!" Med minne full. Haha!
 
Ligger nu i dem nya lakanen från avdelningen, och har mys tofflorna på foten. 
Jag fattar inte, är ofta super varm som person men rätt kall om foten. Hmm..
Nu börjar klockan bli mycket och jag ska nog försöka lösa lite kryss och skrapa mina lotter innan jag ska sova.
 
Hoppas ni har haft en fin jul och godnatt!
Jag har haft det jätte bra och är rätt trött nu. Imorgon är det sjukhuset igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0